R överraskade mig igår.

R snubblade in genom dörren hos mig när klockan var runt halv tre i morse. Ganska aspackad och... kåt? Hon försökte smyga och tassa på tå men började fnissa hysteriskt när jag satte mig upp i sängen och frågade vad fan hon gjorde.

- Sssssh, Emmie jag vill absolut inte väcka dig.
¨
Jag himlar med ögonen.
¨
- Försent, jag är vaken. Du är ju inte direkt diskret om man säger så.
¨
R fnissar hysteriskt och försöker dra av sig jeansen. De där jeansen jag älskar, de där jeansen som får hennes fasta lilla rumpa att bli så sexig att jag funderar på om jag är översexuell. Tankarna snurrar en kort sekund, tills hon vänder sig mot mig. Jag lyfter på ögonbrynen och hon ler på det där sättet, som bara hon kan. Jag gnuggar mig i ögonen.
¨
- Vad?
¨
- Ska jag strippa för dig?
Hon leker med sina trosor och vänder sig om för att titta på mig över sin ena axel. Tatueringen på höften skymtas och jag kan inte låta bli att le. Hur lyckas hon?

Ni kan ju föreställa er resten. Hon hade i alla fall haft en trevlig stund med sina kompisar och bestämt sig för att komma hem till sin flickvän och överraska med en striptease och mer därtill. Hoppas eran fredagskväll var lika bra som min var! Eller ska vi säga, min morgon!

You're driving me insane!

Kommentarer
Anna

Vilken härlig bild! :)



Sv: I teorin låter det jättebra, men det är svårt. Tycker iaf jag! Jag har inte insett förut hur sötberoende jag faktiskt är, så det är jättesvårt att vara utan sockret. Sen så har jag inte följt "reglerna" så slaviskt heller och hållt mig helt borta från kolhydraterna, jag håller det liksom på min egen "nivå". Men så sett tycker jag det fungerar bra, man får liksom hitta sin egen väg. Däremot har jag ingen våg (haha) så om jag har lyckats tappa några kilon vet jag faktiskt inte, men jag har iaf fått höra att jag blivit smalare, vilket känns positivt.

Annars tycker jag det verkar vara ett bra sätt att leva, men det bra "effekterna" tror jag inte man märker direkt. Har du funderat på att prova? :)

2011-09-10 23:23:28
URL: http://annalds.blogg.se/
Cassandra

Sv; tack sötnos :) just dom bilderna var med nikon d3000 :D

2011-09-10 23:51:51
URL: http://bruudar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: