Mycket känslor

Puh. Nu är jag hemma. Känner mig helt slut. Vi bestämde att R inte skulle följa med hem eftersom hon har skola i morgon och så måste hon ta bussen hem så jävla tidigt om hon sover över. Ramlat in typ elva sms och ska snart gå och möta henne vid hållplatsen. Hon är som en drog. Jag kan inte vara utan henne och hon inte utan mig. Natten kommer förmodligen inte bjuda på sömn, utan kvävda stön och skrik för att inte grannarna ska undra om jag kör BDSM med R. Det var som när vi var hos hennes föräldrar tidigare idag. R har lyxen att känna sin kropp så bra att hon kan spruta [fontänorgasm, squirta, you name it..] och fem minuter i deras badrum var allt som behövdes. Jag blev ganska chockad, för under våra sju månader tillsammans har det aldrig någonsin hänt förut. Jag klagar inte! Det är så himmelskt att hon kan det. Att hon gjorde det!

Jag var chockad. Men nu sitter jag här och väntar på att klockan ska ticka och att jag ska möta henne vid bussen snart. Veta att hon kommer ligga naken i min säng och jag kan glädjas åt hur förbannat vacker hon är när hon kommer och kvider. Det är lycka.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: